.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
مطبوعات استاني جدي گرفته نمي‌شوند
معاون سياسي امنيتي استاندار مازندران با انتقاد از برخي دستگاه‌هاي استان كه براي پوشش خبرهاي ملي، خبرنگار را از تهران دعوت مي‌كنند، گفت: متاسفانه مطبوعات استاني هنوز جدي گرفته نشده‌اند ...
مطبوعات استاني جدي گرفته نمي‌شوند

معاون سياسي امنيتي استاندار مازندران گفت: متاسفانه مطبوعات استاني هنوز جدي گرفته نشده‌اند و به ظرفيت آن وقوف پيدا نشده است.‌

هادي ابراهيمي عصر امروز در مراسم اختتاميه هشتمين نمايشگاه مطبوعات محلي مازندران افزود: وقتي نشرياتي از استان به تهران مي‌رود بسياري از مديران مي‌گويند محلي است به همين دليل جايگاه مطبوعات محلي ناشناخته است.

وي با اشاره به اينكه صرف دادن مجوز به افراد و اشخاص مشكلات را حل نمي‌كند، اظهار داشت: در شش ماه گذشته نزديك به 70 نفر مجوز گرفتند در حالي كه فقط 17 نشريه منتشر مي شود.

معاون سياسي امنيتي استاندار مازندران از موجود بودن سابقه 10 ساله در ارشاد مازندران براي گرفتن مجوز نشريه در استان خبر داد و افزود: اين بروكراسي اداري همچنان راه‌ها را طولاني مي‌كند.

وي به نقل از وزير ارشاد گفت: در سفر سوم هيئت دولت به استان‌ها مقرر شده است كه براي حل مشكلات نشريات محلي استان تلاش شود.

ابراهيمي با اشاره به اينكه به عنوان كسي كه در ارشاد مازندران مسئوليت داشتم، بيان داشت: فقط مديركل فرهنگ و ارشاد مسئول حل مشكلات نشريات نيست بلكه همه مسئول هستند.

وي به مشكل بيمه نبودن و بدهكاري نشريات مازندران به چاپخانه‌ها اشاره كرد و گفت: برخي از مديران فقط عادت كردند كه تصويرشان در رسانه‌ها چاپ شود و آن را در بورد ادارات‌شان نصب كنند.

ابراهيمي تصريح كرد: نزديك به 300 خبرنگار داريم در حالي كه دستگاه‌هاي استان براي پوشش خبرهاي ملي خبرنگار را از تهران دعوت مي‌كنند.


وي نبود فضاي نقد منصفانه و دفاع منصفانه در نشريات استان را جاي خالي در اين بخش عنوان و تصريح كرد: بايد اين نقص برطرف شود.

ابراهيمي‌ گفت: اگر مديري پاسخگو نيست، بايد اين مسئله بررسي شود.

وي با اشاره به اينكه دولت سينه خود را براي نقدهاي منصفانه آماده كرده است، افزود: هيچ كس در رسانه بهتر از احمدي نژاد نيست كه بيان اين مدعا ارتباط هر 45 روزه به رسانه‌ها است./فارس


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

وحدت 26 ارديبهشت 1389
آقای ابراهیمی
لطفاَ از سخنرانی بکاه و بر خدمت افزا
معاونت سیاسی استانی هستی که اگر شب و روز کار کنی مشکلات آن در حیطه مسئولیت جنابعالی تمام شدنی نیست و از طرفی سر پرست فرمانداری آمل هم هستی و استدعا دارد سر پرستی فرمانداریهای تنکابن ،چالوس،نوشهر، گلوگاه و ..... هم قبول کن چون :
در تنکابن سابقه و شناخت داری و ویژه است .
چالوس هنوز مشکلات انتصاب تمام نشده و آتش زیر خاکستر هست .
نوشهر فرماندارش به دنبال شناسایی و یارگیری برای انتخابات نهم مجلس است .
گلوگاه و ..... هر یک ......
نا شناس 28 ارديبهشت 1389
شما به مطبوعات نمي‌خواهد كمك كني از زباله‌ ساري حرف بزن كه جان يك نفر را گرفت و شيرجه ابدي در اين زباله زد
نا شناس 29 ارديبهشت 1389

آقاي ابراهيمي براي بنده بعنوان يك مازندراني كه در خارج استان مشغول زندگي هستم و يكي از بينندگان سايت شمال نيوزنيزميباشم اين سئوال واقعا مطرح است كه چرا شما يكبار در باره حيطه مسئوليت خود مصاحبه نكرده و يا صحبتي نفرموده ايد. يا در زمينه مسايل اقتصادي، عمراني و ...حرف زده ايد و يا در حال پاچه خواري از اين و آن هستي. صرف گفتن اينكه من سابقه در ارشاد داشتم كافي نيست كاش عرض مي كردي كه در زمان مسئوليت خود در ارشاد براي اين مضعل چه كاركردي نمي خواهي بگويي كه در زمان صدرات شما بر ارشاد چنين مشكلي نبوده و از زمان رفتن شما اين موضوع بر مطبوعات استان بار شده است.
نا شناس 30 ارديبهشت 1389
* خوب چرا جدی نمی گیرید !!
هی توپ های قلقلی تو زمین دیگری چه خوبه نه؟
= برادر بالاخره گدوک سوادکوه تابلوی کجا را دارد ؟ اگر می دانی و به مصلحت است مصاحبه نما به این و اون چکار داری ؟؟؟

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.13 seconds.